16.5.12

SİZ SORDUNUZ BEN CEVAPLADIM




Eveeet sorular soruldu, cevaplar bekleniyor. Herkes acaba Aysun gerçekten bunların hepsini cevaplayacak mı diye düşünüyor, soranlar bile.
 Ben, meslekti, gündelik hayattı, hobiydi, bir iki istişare yaparız giblerinden bir soru işi attım ortaya ama ortaya çıkan tablo vahim. Ramazan'da Zekeriya Beyaz'a sorulan sorular daha makul valla.  Neyseki soran herkes çok kibar ve "senin için mahsuru yoksa" diye başlamışlar, yani bazılarını cevaplayamayacağımın farkındalar;) Ne demek istediğimi anlayın diye örnek vericem , neye bulaştığımı anlayın "Hiç öleceğini düşünüp ağladın mı":)) Bunu soran Ayşe'nin psikolog olduğunu düşünüyorum çünkü beni analiz etmeye çalışıyor sanırım zira, nasıl bir çocukluk geçirdiğimi de sormuş:))

Kendine tuhafbiri diyen bir isimsiz de (kendine biliyor en azından:) tuhaf bir soru sormuş. Beni bir türlü beğenemiyormuş ve her seferinde beğenmiyorum dese ben her seferinde yine de yayınlarmıymışım diye sormuş!!! Valla sen beğenmeye beğenmeye kendine işkence olsun diye beni izlemekten vazgecemiyorsan ben seve seve yorumu yayınlarım;)

Neyse gelelim fasulyenin faydalarına çok soru var ama çok cevap yok bilginize.. Öyle herşeyi anlatırsam işin büyüsü kaçar zaten dimi;)

Şimdi bu post cok yazı yazı oldu, biraz renklensin diye polonezkoy gezimizden fotoğraflar ekliyorum. Çiçek böcek iyi gider yanında diye düşündüm;)

10.5.12

REBELLIOUS IN GOLD








Wearing, Zara skirt, Mango blouse and Heels, BCBG Leather jacket, D&G Clutch, Louis Vuitton Sunnies, Milena accessories necklace, Accessories-koton-h&m bracelets

7.5.12

ASK ME / BANA SORUN

Bir önceki yazımda 2 yıldır çalışmıyorum yazmıştım , bir okuyucum beni düzeltti:)    
2 yıl önce Colin's ten doğum izniyle ayrılmış daha sonra da dönememştim. Kayra'yı belli bir yaşa kadar kendim yetirştirmeye karar vemiştim. Ama geçen yıl 6 ay kadar La Salle Fashion Acadmy'de eğitmenlik yaptığımı atlamışım. Sanırım onu iş olarak görmemişim, çok keyifliydi benim için sebebi bu olabilir;)

Blogumda ara ara kendimle ilgili bilgiler verdim ama gelen mailelrden anlıyorum ki pek çok şey merak ediliyor. Ben de kendimi tanıtıcı bir post daha yapayım dedim, bunun için de sizden sorular bekliyorum, 
1 hafta boyunca sorularınızı bu postun altına bekliyorum, sonrasında hepsini tek bir postta cevaplayacağım..

I am planning to do a post about myself and I am waiting for your questions. Ask me what you are wondering...After I receive all the questions, I' ll do the post next week..


Gelelim çekimize, işte size hanım hanımcık bir Aysun.. 



Asos Skirt, Hand knitted cardigan, Marc by Marc Jacobs clutch, Elle heels, Forever New Braclet





Doğru tahmin ettiniz bu hırka da eşimin babaannesinin ellerinden çıkma tıpkı burada giyidiğim hırka gibi...

2.5.12

PURPLE PURPOSE



Wearing zara pants, Bershka Top, Mango Sued Jacket, Zara Glittering heels, Versace Sunnies, 
Chanel bag, Mango bracelet