2.9.12

WHITE




Bodrum Çeşme Burgaz derken sonunda evime döndüm. Tatilin en güzeli bile olsa insan evine gelince "oh be" diyor...  Kendi yatağında uyumak gibisi yok. Burgaz'dan da bir sürü fotoğrafla dondum. Ben bu post işi sıklaştırsam iyi olacak aksi taktirde kar yağarken hala yaz fotoğrafları yayınlıyor olucam;)
Deniz fon oluca her fotoğraf güzel olmuyor mu!!!

After bodrum, çeşme and burgaz trips I am finally back in home. Being home always feels good after holidays. Sleeping in your own bed is the best. I've took lots of pictures in Burgas too. I think  I should do more post or I won't be able to finish them until winter:)
These photos are from Çeşme.


Wearing Zara dress...






 






30 comments:

  1. cok haklisin belki deniz olunca her resim guzel oluyor olabilir ama bence resmin icindeki fistikta onemli bir etken resmin guzelliginde.. ;) sahsen ben icinde sen gibi bir olunca daha cok keyif aliyor olabilirim.. Hosgeldin canim ! xxx

    ReplyDelete
  2. deniz fonunun önünde sen olunca her fotoğraf güzel oluyor Aysuncum :) Antik yunan tanrıçaları gibi olmuşsun ;)

    ReplyDelete
  3. Beyazlar içinde çok güzel ve masum görünüyorsun, örgü saçlarda bunu tamamlamış. Fonda deniz olan fotoğraflar konusunda sana katılsamda, bu postta sana bakmaktan denizi göremedim:))

    ReplyDelete
  4. kardeşimle posta bakarken yaşanan bir diyalog:

    ben: elbise ne güzelmiş di mi
    kardeşim: kız da hoşmuş
    ben: kız dediğinin bebesi bile var :)
    kardeşim: hiç öyle durmuyor

    başka bir şey demeyeceğim :))

    ReplyDelete
  5. Hakkten dün gece ben de bir yerden geldim ve "kendi yatağında uyumak gibisi yok" dedim sabah bir kalktım aynı cümleyi okudum blogunda :) Beyaz elbisen, örgün, deniz hepsi çok uyumlu çok güzel olmuş canım, iyi haftalar sevgiler

    ReplyDelete
  6. Ne kadar masum bi havası var elbisenin bayıldım, 3. fotograf ozellikle harika..
    Hosgeldinn:)

    ReplyDelete
  7. Of bu elbiseyi geçen sene Zara'da beğenip sezon için çok pahalı olması sebebiyle indirimde almayı düşünmüştüm. Şimdi bi kere de daha pişman oldum:((
    Hiç modası geçmeyecek hatta ileride kızına bırakılacak bir elbise, yani ben olsam öyle yapardım:P
    Kendim hala anne elbiselerini kullanıyorken kızımın da öyle yapması hoşuma giderdi:))

    Sevgiler canım.

    ReplyDelete
  8. Hosgeldin aysun, gerçekten hellenistik bi havadi vat bu fitoğrafların mistik büyülü deniz kızı mısın yoksa belki de peri ;)
    Liza

    ReplyDelete
  9. hoşgeldin aysuncum, biz de dün döndük tatilden aynen senin gibi ben de evim evim güzel evim modundaydım yatağımda mışıl mışıl uyudum valla... beyaz elbisenle gelin gibi olmuşsun süpersin

    ReplyDelete
  10. Tatlim hosgeldiin :) kar yagiyor bile olsa yaz fotograflari gormeye raziyim ben . Elbisen ve mekan inanilmaz uyum saglamis bayildim fotograflara diger postlari merakla bekliyorum ;)

    ReplyDelete
  11. Elbisen gercekten cok guzelmis, orgu saca cok yakistirdim...

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Yine cok güzel resimle cekmisin cnm =)

    ReplyDelete
  13. that's really nice! ♥♥

    http://therubberdoll.com/

    ReplyDelete
  14. çok güzel.katalog çekimi gibi adeta:))

    ReplyDelete
  15. haklısın deniz olunca fotoğraf otomatikman güzel oluyor ama sende şahanesin valla! elbise ile melek gibisin:)

    ReplyDelete
  16. fotoğraflar da elbise de harika...Elbise yeni sezon mu acaba?

    ReplyDelete
  17. Ozellikle ucuncu fotografini cok sevdim, cok guzel olmus bu fotograflar

    ReplyDelete
  18. Denizin fon olmasının dışında önünde de böyle bir güzellik olunca o zaman fotoğraflara doyum olmuyor tatlım :) elbisenin nakışları, örgü saç nasıl naif bir hava katmış sana, küçük bir kız çocuğu muzipliğinde bu karelere önümüzdeki yaza kadar seve seve bakarım ben :))

    ReplyDelete
  19. hani böyle yabancı filmlerde kırsal kesimde geçen hikayeler olur ya, orda böyle sarı örgülü saçlı ve beyaz uzun elbiseli kızlar olur, köyün en hoş kızıdır filan. hah işte onu görüyorum şu an ben. örgü saçlarından sen sorumlusun aysuuuun <3

    ReplyDelete
  20. harika bi fon kabul ama sen beyaz elnbisenle melek gibisin aysuncum :)))


    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. bu elbiseye bayıldım valla çok yakışmış.masum havası da çok etkileyici:)

    www.pelinyucel.com

    ReplyDelete
  22. elbıse ve mekan ıc acıcı ınsan yıne tatıl ıstıyor:)) cokmu ayıp acaba:)

    ReplyDelete
  23. ne kadar güzel olmuşsun tatlım ... naif haline bayıldım :)

    ReplyDelete
  24. elbisenin tarzı çok hoş ...Bayıldım karelere ...çok güzel bir tatil olmuş belli ki ..devamını izliyorum :)sevgiler

    ReplyDelete
  25. Bayıldımmmm.Melek hgibi olmuşsun Aysımmm.Fotoğraf kareleri çok güzel.

    ReplyDelete
  26. elbisene bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim :)

    ReplyDelete
  27. pinky fashion aysunuma katılıyorum. Çok masum, duru görünüyorsun. zaten iyi kalbin yüzüne yansımış o ayrı. Örgü saçına bayıldım.

    ReplyDelete
  28. harika olmusun resimler hiç bitmesin istedim bir posta bayıldım gerçekten

    ReplyDelete