20.2.12

FAIRY

Benim saclarım hiç bu kadar uzmamıştı. Bu sebeple kestirirken cimri davranıyorum. Ama sonunda fark ettimki sırf uzayacak diye kat bile kestirmiyorum, e zaten daha nereye uzayacaksa. Sonunda dağdayken kestirmeye karar verdim. Cumartesi günü Beauty with yellow chick İstanbul'a geldi. Ahsen, Duju, misafirimiz ve eşlerimiz ile birlikte keyifli bir yemek yedik. (yemekle ilgili ahsenin yazısına buradan ulaşabilirsiniz) Saç mevzu orada da açıldı, herkes kat kestirmem konusunda hemfikirdi. Ben de o gazla bugün gittim saçlarımı kestirdim ve hemen bir kombin ayalayıp karşınıza çıktım:) 

I always wanted one of these asymetric skirts, here I got one:) Enjoy the shoot..


Mango Leopard sweater, River Island Skirt, Primark clutch and wedges, Mango Accessories







 






Herkese güzel haftalar..

116 comments:

  1. Saclarin cok guzel olmus,
    gercektende yakismis
    gulle gullle kullan yeni sac modelini =)

    etegine bayildim, bu tarz etekler bu ara baya bi dikkatimi cekmeye basladi

    cok guzel gornuyrsunn =)

    sevgilerimle,
    Zeynep

    zeynnepp.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Kombin, özellikle de etek çok çok güzel! Bir de ben birşeyi merak ettim; spor yapıyor musunuz? Bacaklarınız gayet muazzam görünüyor da ondan sordum:)

    ReplyDelete
  3. Eteğin şahane, çok yakışmış !

    ReplyDelete
  4. çok yakışmış saçların, ayrıca eteğin ve ayakkabına bayıldım.. yine harika görünüyorsun:)
    sevgiler..

    ReplyDelete
  5. çok beğendim saçlarını ayrı bir hava katmış sana !!! :)

    ReplyDelete
  6. iyiki kestirmişsin aysun, boyu çok kısalmamış
    ayrıca özlemle olduğunuz karelere bayıldım ne kadar eğlenmişsiniz
    ışıl ışılsınız hepiniz...

    eteğin çok şık duruyor, eşlerle eğlenme fikri de süpermiş :)

    sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkur ederim cnm;) birgun gelirseniz birlikte de toplaniriz..

      Delete
  7. canım benım sacların super bende ıstıyorum degısıklık lakın korkaklık yokta yınede baya goturuyorlar hop noluo dıyorsun bı rbakmısın butun sacını kesmısler :)etegın cok hos fılm yıldızları gıbısın cok begendım kuzum senı enerjın her daım yansıyor yuzune

    ReplyDelete
    Replies
    1. yaa evet ben de var o korku ama basta iyice uyarınca, tehditleri savurunca oluyor;) teşekkur cnm yorumun için :))

      Delete
  8. Kombinine bayıldım ama özellikle eteğe ! :) Cidden tam Fairy tale ! :) Bu arada lookbookta da hypeladım heemeen çok şıksın :))

    ReplyDelete
  9. eteğin ayakkabıların kombinin çok güzel olmuş.saçlarına kocaman bir maşallah bu kat kesimide çok iyi olmuş canım

    ReplyDelete
  10. Aysuuuun çokk şahane görünüyosun bebeğim yaa :)baştan aşağı harika bi kombin olmuş yine.. ama burda kesinlikle en dikkat çeken parça eteğin :))) Saçların daha hacimli görünüyor :) güzel bi değişim olmuş.. kocaman öptüm seni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. rukencim kocaman moral oldun bana, enerjine sağlık..

      Delete
  11. ayy nereye bakayım şaşırdım resmen aysunummmm......saçların konusundaki kaygıları bende çok yaşarım,seni çok iyi anlıyorum bebeğim ama çok doğru bi karar vermişsin çok yakışmış...farklı bi enerji vermiş resmen...
    kombinineyse resmen bittim...eteğine bayıldımmm bayıldımm ayakkabı çantana bittim ......biraz daha bakarsam eteğin caarrrttt diye 2 ye ayrılabilir ben hemen kaçayım:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. amannın kıyma eteğime, daha yeni giyiyorum tadını cıkarayım bari:)) tesekkurler cnm , cok tatlıısn..

      Delete
  12. Saclarin da etegin de coook yakismis :)

    http://fifthfloorovergoldenhorn.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Bastan aşağı cok hoş olmuşun, kat kestirmek bence sana cok yakışmış güle güle kullan yeni sacini

    ReplyDelete
  14. kesim muhteşem olmuş güle güle kullan yeni saçlarını

    ReplyDelete
  15. Boydan biraz daha kısaltsan daha iyi olur ama

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaa iste onu yapamiycam omrumde ilk defa bu kadar uzadi azicik tadini cikarcam;)

      Delete
    2. bu güne kadar kısa kullnadıysan çok sürmez tekrar dönersin düşüncesindeyim . Tadını çıkar mutlaka ama

      Delete
  16. Masal prensesi kılıklı insan çook güzel bir etek bu!
    Ve saçların kesinlikle daha hacimli ve sağlıklı görünüyor, hiç de kısalmışa benzemiyorlar, iyi ki yapmışın!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hayatım cok sağol:) beğenmen cok sevindirdi beni..

      Delete
  17. saçında katlar kesinlikle harika olmuş, tarzına hareket katmış. sevgiler

    ReplyDelete
  18. CAnim <33

    Ben de sana doyamadim daha :)

    ...saclarini cok hos kestirmissi , tam kivaminda !! Canli canli görmek icin sabirsizlaniyorum :)
    Kombinini de ayri bir begendim.. Etek müthis !

    Cok öptüm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yarin insallah bol bol sohbet edicez;) saclarimi da bakalim bagenecek musin canli!

      Delete
  19. Çok yakışmış cnm eteğin.. bayıldım sana..

    ReplyDelete
  20. Bencede çok yerinde bir karar olmuş. Havan iki kat artmış çok güzel olmuş Aysuncum. O nasıl bir etek allahım ben hayatta giymeye cesaret edemem doğrusu ama bak sen giymişsin bende bakmaya doyamıyorum. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya içinde oyle iyi hisediyorsun ki, bence sen de cesaret et, life is too short;)

      Delete
  21. saçlarının bu yeni ve maksimum hacimli halini çok sevdim ve yakıştırdım sana.
    peri kızı gibisin, kuğu gibisin, örnek olarak verebilecegim zarif olan ne varsa hepsine benziyosun şu an. etegin de üstünde paralansın iyşallah :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. yerim senin mubalağ sanatını kullanısını gerci ornek vermişsisn ama abartılılar dedim:)) cok tesekkurle cnmcım

      Delete
  22. saçların için çok doğru bir karar bence de hatta arkalarına biraz daha katla çok daha hacimli olabilir canım ;)çok güzel bir kombin ama çanta ve bileklik ayrıca gözümü aldılar :)
    sevgiler,

    ReplyDelete
    Replies
    1. aslında ben de oyle demiştim ama kendisi boyle uygun gordu:)

      Delete
  23. hey hey! look at the princess!! baaaayildimmm =)

    ReplyDelete
  24. çok hacimli olmus saçların güle güle kullan cnm..arada böyle değişiklikler hoş oluyor..eteğin çook tatlıı güle güle giyy:)

    ReplyDelete
  25. Aysuncum saclar super olmus ayrica kiyafetin de yikmis cok begendim :)

    http://stylishtimes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Aysun'cum Saclarin hic kisalmis durmuyor canim, kestirerek cok iyi yapmissin. Etegine ise bayildim. Super!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tesekkurler cnm, boydan cok almasın diye az dil dokmedim:)

      Delete
  27. Ay etegin cok hos Aysuncugum, bu ayakkabilari da cok seviyorum once de soylemistim:)

    www.whiteperla.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. sağol cnm, ben de seviyorum ama cok rahat değiller:(

      Delete
  28. Sana bayıldığımı söylemiş miydim?:))

    ReplyDelete
  29. I LOVE your skirt!!!


    Xo,

    http://www.sacosha.com/

    ReplyDelete
  30. Kuzuuu etegine bayildimmm
    Saclarinda cok guzel olmus bende kacgundur kat verdirsem mi diye dusunuyordum
    Senden guc aldim
    Operim:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tatlım gordum kuafor fotolarını da cok hızlısn:))

      Delete
  31. canım eteğin müthiş güzel, bayıldım yahu! leopar desenli kazak ve ayakkabıların ile çok cool bi outfit olmuş! çok ama çoook sevdim ben bunu :) saçlarında çok havalı, dalgalı fön çok yakışmış kuzum... çok öptüm, arayı fazla açma...

    http://dujufashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. dujum sevdiğine sevindim tatlım sen cool diyosan oyledir;))

      Delete
  32. I love u babyyyyy:))) Süper olmuşsın herzamanki gibi!!!
    Saçlar ahenkle dans ederken daha da güzelsin:)
    Kombin süper!

    http://smellslikecinnamum.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Öncelikle merhaba gerçekten çok şık çok şeker olmuşsunuz eteğinize ayrı bir bayıldım:)

    ReplyDelete
  34. oooo aysunumm saçlar ahenkle dansediyor,bence süper fikir katlı kesim,bizim gibi ince telli saçlılar için extra hacim demek:)kombine ise ayrıcaa bayıldıımm,nasıl güzel nasıl şık...yakıyorsun babeee :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. evet cnm ya cok sonuk saclarım iyi geldi kesinlikle..

      Delete
  35. Çok güzel olmuş güle gülle kullan :)

    http://trendsum.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Hem saçlarına hem de kombinine bayıldım :))) Harika görünüyorsun :)

    ReplyDelete
  37. Sclarin harika olmus Aysun, daha hacimli ve hareketli duruyor!!! Kombin super!!! Etegine asik oldum... Harika bir parca... Asimetrik etekler bu sene hepimizin bas taci oldu sanirim ;))) Wedge ve clutch'la kombine sexy bir touch katmis ;))) Kocaman opuyorum xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. aynen oyle cnm, benim ilk eteğim ama cok severek giydim:))

      Delete
  38. Aysuncum, saclarin cok guzel olmus, iyi ki kestirmissin, gule gule uzat sonra yine kestir : ) Ben de senin gibiydim, ama zamansizliktan kestiremiyordum, son Istanbul gelisimde, hava kotu olup disarda dolasmak zor olunca en sonunda kuafore teslim ettim bir yarim saatimi ve kestirdim saclarimi 2 yil aradan sonra, oh be ne guzel temizlendi saclar, saglik geldi : ) Kiyafetine gelirsek, cok hos olmus, etegi cok begendim, kemer ve leopar bluzla cok orijinal bir sekilde kombinlemissin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yaa insan iyi hissediyor gercekten:) beğendiğine cok sevindim cnm..

      Delete
  39. Aysuncum saçlar çok güzel olmuş... Katlı kesim saçına extra hacim vermiş... kestircem deyince kısa bişey bekliyordum :))) ama bu sonuç mükemmel... kombin de harika eteğin çok yakışmış ayrıca... sevgiler cnm...

    ReplyDelete
    Replies
    1. oyle sanılacağını tahmin ettim aslında :P beğenmene sevindim...

      Delete
  40. Ha bu arada yorumlarin icin cok tesekkurler canim. Rio ya kesin gidin ama ya oglun tam buyuyunce onunla, yada onsuz ( bir hafta on gun ayri kalmak gerekir ama, yoksa zaman yetmez ustune bir de jetlag ) ki tam Rio ruhunu yasayin, partisi ickisi sambasi vs. Hatta karnaval zamani ayarlasaniz en guzeli olur ama daha kalabalik ve pahali olur haliylen. Bir de gidersen degerli hicbirsey goturme, taki, asiri marka urun vs, cok dikkatli olmak gerek yoksa, benim olayimi yazdim, karakola gidince duydugum gordugum oyle hikayeler vardi ki, mesela yasli amerikali turist ciftin normal altin alyanslarini calmislar, rolex ve her turlu saati calinanlar, marka gozlugu, cantasi calinanlar, para yapacak hersey yani. Ama gozun korkmasin, onlemini aldiktan sonra gerisi harika, unutulmaz. Gitmeye karar verirseniz, daha detayli da anlatirim bir bulusmamizda. Optum canim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kayranın buyumesini bekliycez galiba, zaten gitmeden senden bol bol tuyo alırım:))

      Delete
  41. aysuncummmmm çok çok çom güzel olmuş. kombinine ayrıca bayıldım ama zaten yüzün o kadar güzel ki uzun-kısa-katlı hiç farketmez.
    sevgilerrr sibel:)

    ReplyDelete
  42. Etek muhteşem görünüyor başta düğüne giderken postu zannetim ama değilmiş, ama tam özel gün şıklığı, yeni saçlar da müthiş yakışmış:)
    IFW yazılarımı yazdım senden de bahsettim, blogumda okuyabilirsin:) sevgiler, ece

    ReplyDelete
    Replies
    1. tatlım bir kombini genellikle biryere giderken cekemiyorum, karanlık oluyor vakit kalmıyor vs. oncesinde ve sonrasında rahat bir zamanda cekim yapmak daha kolay oluyor..

      Delete
  43. Aysun'cum sen saçından bahsetmişsin ama benim gözüm kıyafetine bakmaktan saç baş görmedi :) Yine süper bir ays style ile karşımızdasın! her bir parçaya hayran kaldım :) fotoğraflar da yine muhteşem söylememe gerek yok zaten!

    http://iconicmouse.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. cnm güzel yorumun için cok soğal, zevkli insanların yorumları pek bir gurumu oksuyo:)

      Delete
  44. Saçların çok güzel olmuş kat verince güle kullan Aysun'cum.Kombinde hoş olmuş hani...ama üşümedinmi diye sormadan edemicimm:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. hiç usumedim:) belki çay içmek için otursam usurdum ama fotoğraf cekiminde kosusturmacadan sanırım far etmiyosun bile..

      Delete
  45. Cok güzel olmu§un! Masallah!!! Etek harika!!!!

    Selamlar

    SisterAct

    ReplyDelete
  46. Aysun'cum kombinini çok beğendim asimetrik etek ve leopar uyumu süper:) Çok hoşsun canım:)
    Sevgilerle...

    ReplyDelete
  47. bence kesinlikle çok çok güzel olmuş! eteğine ve dolgu topuklarına bayıldım :) her zamanki gibi süpersin..

    ReplyDelete
  48. saçların cok yakışmış!=) resimleri görünce kocaman bir wow dedim!!=) süper bir kombinn buuu

    ReplyDelete
  49. Saçların çok güzel olmuş :) ama eteğine de bayıldım ben kombininde bir bütün olarak çok şık olmuş :)
    sessiz ve derinden blogunu takip eden blogger ''pembe kanatlar'' :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cok tesekkur ederim.blohumu beğenmene de cok sevindim..

      Delete
  50. eteğine bayıldıım tek kelimeyle! ben biraz çekingen olduğum için tanışmak için yanına gelemedim ama ifw de gördüm seni yine çok şıktın:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya bir blogger nsl cekinfen olur! Keske gelseydin uzuldum simdi. Ben direk gorunce atliyorum valla;)

      Delete
  51. FASHION HOUSE BY ZETO
    Tatlım ne kadar güzel olmuşsun sen böyle tam bi peri kızı gibi. Bu eteklerler gerçekten inanılmaz bi hava katıyo çok beğendim seni:) Saçlarda süper sakın dokunma ben de uzatıyorum artık:) Çok öptüm tatlım:) FASHION HOUSE BY ZETO

    ReplyDelete
    Replies
    1. zetocum mesajını sildim yanlışıkla boyle yazdım kusura bakma tatlım. beğenmene cok sevindim. Evet ben de boyuna dokunmuyorum zaten. daha uzun da olmaz ama boyle kalsın bir süre..

      Delete
  52. Ben Londra'dan yeni kesin dönüş yaptım..Primark'ın Türkiyeye gelmesi için blog oluşturmaya karar verdim..Lütfenn gelsin yaaaa!!gerçektgen çok güzel parçaları kombin yapmışssın..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahh keske ama baska ulkelerde de yok ki buraya gelsin:(

      Delete
  53. Slm blogunu yeni kesfettim ve cok begendim! Takipteyim :)
    Cok güzel bir kombin olmus <3

    ReplyDelete
  54. baştan aşağı çok beğendiğim bir kombin oldu bu yine! saçlar şahane olmuş, acayip bi dinamizm katmış bence :)
    eteği yakından gördüğümde de hayran kalmıştım, süper bir find oldu bu :)

    aysun, özlem gitmeden sana bu saçları düz maşayla nasıl şekillendireceğine dair workshop versin, bu konuda çok başarılı! :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. resekkurler tatlım, saclar konuusndai son gazınız sayesinde oldu hepsi:) özlemi bu gece alakoyayım o halde:)

      Delete
  55. Peri kızı gibisin! Saçların ise tabii ki çok yakışmış, başka türlüsünü düşünemiyorum bile! :)

    ReplyDelete
  56. Çok güzel olmuş canım saçların, etek de çok yakışmış :)

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. eteğe ve ayakkabılara bayıldım aysuncum, süperler

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Tam bir fairy olmuşsun hatta mitolojide su perilerine nymph denir, en az onlar kadar büyüleyicisin tatlım! :) bu eteğin uçuş uçuş duruşu wedgelerin ve leopard print jumper ile nasıl cool & sofistike olmuşsun, çok çok beğendim seni Aysın'cum, öpüyorum kocaman :)

    ReplyDelete
  59. OMG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    o etege asik oldum bende istiyorum cok istiyorum !!!!!!!
    yaaaaaaaa aglicam simdi benim de olsun ondan =(((((((((

    ReplyDelete
  60. bayıldım ben bu nsıl güzel bir görüntü=) daha çok resim olsun istedim=)

    ReplyDelete
  61. muhteşem görünüyorsun burda ayrı bir havan var ve bu tarz çok iyi olmuş :)

    ReplyDelete
  62. etegının ucus olmasına mı yoksa londra gezınde gıydıgın ve benım bayıldıgım ayakkabılarına mı hayran olsam hıc bılemedım...

    ReplyDelete