22.8.11

SHOPPING THERAPY

Alışveriş çok iyi hissettirmiyor mu, mutlu, hafiflemiş ( sebebi belli:P) bir çeşit terapi yani. Bu haftasonu almak istediğim birçok şeyi alma fırsatı buldum..
Hepsini de tek tek aşık olarak aldım,  bakalım beğenecek misiniz??

Bu marc jacob case'lerle uzun zamandır karşılıksız aşk yaşıyorum ama laptopumu hiç biryerle goturmediğim için ihtiyacım yoktu, ama simdi okula giderken ders notlarımı onunla taşıyabilirim;)
ha bir de baryam tatilinde tabiki canm mac book'um ve yeni case'i bizimle gelecekeler:D


Here are some pieces of my weekend shopping:)




Bir fan'ı daha var galiba, zor paylaşıcaz:)




Ruj - fondoten - aydınlatıcı ve rimel hepsi birbirinden muthiş, kesinlikle hepsi YSL olsun diye diretmedim denk geldiler, hepsini şidettle tavsiye ederim...







Tüm gözlükçülerde % 50 indirim var, gözlük almanın tam vakti..Bu versacenin vintage havasına ve rengine vuruldum..








 Louis Vuitton ise hiç indirime girmeyerek bizi üzüyor, Gerçi bir ürünü indirimde  aldıysanız süper ama sezonda aldığınız birşeyi sonra yarı fiyatına gormek cok sinir bozucu olmuyor mu sizce de, en azından LV de bunun olmayacağını bilerek daha rahat alışveriş yapabiliyorsunuz;) 


 Bu LV gözlüğe ise soyleyecek söz bulamıyorum bence harika ötesi, kocişkomla ortak kullanıcaz cunku ikimizde cok sevdik, ama galiba ona daha cok yakıştı??




Gözlüğün adı çılgın, Evidance Millionere:))
bu yuzden satrlar pek seviyorlar bu gözlüğü






Ayakkabılar ve şort carnivalden, siyah stilettoya hangi kadının ihtiyacı yok ki:) hele de içi ve tabanı böyle ciciliyse....



53 comments:

  1. oyyy oyyy alınan cicilere bak :))harikasın güzellik,enfes seçimler:)eşinde sen de güle güle kullanın canımıniçiii:)

    ReplyDelete
  2. laptop kılıfına bayıldım benimde ihtiyacım var bu tarz birşeye, aldıklarının hepsini iyi günlerde sağlıkla kullan.

    ReplyDelete
  3. canım benim hepsini güle güle kullan. gözlüklere bayıldım yalnız. her iki modelde süper ayrım yapamadım :) Marc jacob case de çok cici. cnm bunun netbooklar için biraz daha ufak olanı var mıydı acaba, sen alırken belki gözüne çarpmıştır diye soruyorum? :)

    ReplyDelete
  4. aldıklarının hepsine bayıldım, özellikle de pembe case'e :) tatlı oğlunu da yerim ben yaa maşallah :)
    bu arada söylemeden geçemicem, miss sixty ayakkabılardan benim de var, yine aynı almışız :) iş için ideal :)) güle güle kullan her şeyini eminim çok yakışacaklar :D

    ReplyDelete
  5. Ayyy Allahımm rujun rengi beni bitiren nokta Aysuncum :) Mükemmel bir alışveriş olmuş mutlu olman hafiflemiş olman çok doğal :) Eşinin gözündeki gözlük 10 numara benim eşimde tabularını yıksada bu gözlükten taksa süper olur valla :) hepsini güle güle iyi günlerde kullan canım. Ayrıca yeni eğitim-öğretim çalışmaların hayırlı olsun senin için çok sevindim başarılarının devamını dilerim.

    ReplyDelete
  6. Laptop case harika. Ruj ise tam senin rengin inan dışarda görsetdim ilk aklıma sen gelirdin ;)

    ReplyDelete
  7. ben bile alışveriş yapmış kadar oldum... :) hepsi birbirinden güzel, iyi günlerde kullanman dileği ile... aynı rimeli ben de kullanıyorum ama mürdüm rengi olanını sen hangisini tercih ettin...

    ReplyDelete
  8. seninle alışverişe çıkmayı çok isterdim :) Çok zevklisin.

    ReplyDelete
  9. Hepsi harika, rujun rengi tam senlik, Versace gözlüğe ise bayıldım, diğeri biraz maskulen geldi bana, güzel günlerde kullan canım hepsini ;) iyi haftalar!

    ReplyDelete
  10. Ammann Tanrııımm ! :O

    O YSL'lerin hepsi benim olsun Allahım nolur nolur nolurrr :))

    LV sunnies.. ah ahh muhteşem ötesii. Güle Güle kullan canım eşine yakıştığı kadar sana da yakıştığından hiç şüphem yok! :)

    diğer bütün ganimetlerine de bayıldım, tarzın, zevkin her şeyin kusursuz zaten. :)

    Ailenizi Allah nazarlardan saklasınn :))


    xoxo!


    www.heelsaremydrugs.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. hangisinden baslasam bilemedim hepsi cok guzelmiş.

    ReplyDelete
  12. Wuhuu hepsi birbirinden güzel bayıldım gerçekten özellikle LV gözlük bir harika!!

    ReplyDelete
  13. güle güle kullan hepsini, ne güzel bir alışveriş olmuş :)özellikle de gözlükler süpermiş :)

    ReplyDelete
  14. harika harika bir alışveriş olmuş bu! :D
    senin case'in rengi de çok güzelmiş aysun'cum güle güle kullan tatlım :)
    gözlükler çok cool, jean short'un kalıbı da çok güzel görünüyor.. benim buna benzer vardı ama giyip yıkamaktan parça pinçik oldu, dur ben şuna bir bakayım ;))
    rujun rengi de harika, çok soft bir ton bayıldım.. :) ysl ne yapsa güzel yapar zaten, ben de touch eclat, rimel ve rujlarını çok severek kullanıyorum, yani hislerine katılıyorum ;)

    tatile hazır görünüyorsun tatlım, harika geçer umarım! <3


    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. ooo ciddi bi rahatlama olmuş olmalı sende:) rujun rengine bayıldım, laptop kılıfı da pek cici... aslında aldıklarının hepsi çok cici:) çok keyifli bi alışveri şolmuş canım güle güle kullan:)

    ReplyDelete
  16. bayildim hepsine,harikalar,tam terapi olmus :)

    ReplyDelete
  17. ayyy anaammm hepsi birer harikaaa ama bişe dicem o fan var ya fan o en güzeliii :) yerim ben onu...

    ReplyDelete
  18. ben oldum bittim aldiklarina sekerimmm begenmek ne kelime:) tam turnayi gozunden vurmussun bu haftasonu demekki. kozmetik asigi olarak ysl'lere bittim:)))) vede lv gozluk+siyah stiletto favorim
    hepsini guzel gunlerde kullan Aysuncummm
    miniginide op benim icin

    ReplyDelete
  19. özgecim, cok sağol tatlım, gözlük konusunda zevkine güveniyorum zaten;)

    Dürri yekta, çok sağol cnm, bir de accesories da vardı güzel caseler..

    SWL, ben de ikisine de bayıldım ikisi bambaşka tarz ama ikisini de sevdim.. ufağı da var cnm,bir bak istersen...

    gaye, aa ne güzel, her eve lazım dimi:))

    Sayın karaca, cnm yeterice soylersen doğru örnekler gösterirsen o da tabularını yıkabilir, denemeye devm..

    ReplyDelete
  20. 3 kişilikdünyam, yaa oyle dimi, gercekten de oyle hep canlı renkler seviyorum ben:))

    alev, hahha ah keşke ben de biri yapınca yapmıs kadar olsam , kocacım cok sevinir:P cnm ben siyah aldım hic baska bir renk denemedim aslında , bi ara deneyeyim...

    çeyiz kız..:D ayy genelde nbenle alışveriş yapanlar memnun kalır, kararsızlara birebirim:)

    noni,evet versace sana daha uyumlu, ben galiba her telden calabiliyorum:D ikisine de hasta oldum...optum cok..

    heels are my drugs. hepsi senin olsun inşallah , bakalım bir postta takarım beğenecekmisin..

    ReplyDelete
  21. kova kadınıyım ben, cok sağol cnm:D

    melis, aa slm hosgeldin, bu arada blogunu gordum harika fotoğraflar..

    rebeltakipte, evet ya bu alısveriş süper gecti benim için..cok sağol:)

    wear a smile.cok sağol güzel senin yorumunu merakla bekliyorum her postumda, demek gittin sortu buldun , eminim cok yakısacak:) sana da iyi tatiller cnm su tekne işini inşallah birgün beraber denk getirirz..tecrubelerinizden yararlanırız..

    ReplyDelete
  22. hayat güzel, evet ciddi rahatladım, ama bugun kendimi yine posetlerle buldum ,cozum olarak 1 hafta alısverişe cıkmıycam:)

    bütü, evet terapi hem de faydalısından..

    hamide tekin, yaa o fana ben de hastayım, ısırasım geliyor suan,yeni yatırdım, uyusu muhtesem, darısı basına :)

    buett, yaa dimi ben de oyle hissediyorum , baen alışveriş yaparsın tatmın olmassın bu sefer cok 12 den vurdu, ysller sahane gercekten hem içi hem dışı:)
    kayrayı opucem, ben de seni opuyorum..

    ReplyDelete
  23. kova kadınıyım ben, cok sağol cnm:D

    melis, evet yaa benim de..

    rebeltakipte, evet ya bu alısveriş süper gecti benim için..cok sağol:)

    wear a smile.cok sağol güzel senin yorumunu merakla bekliyorum her postumda, demek gittin sortu buldun , eminim cok yakısacak:) sana da iyi tatiller cnm su tekne işini inşallah birgün beraber denk getirirz..tecrubelerinizden yararlanırız..

    ReplyDelete
  24. WOW! You did a lot of shopping. Love everything- especially the laptop case and the sunnies!! :)





    Xoxo,


    http://www.beatricebalaj.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. WOW! You did a lot of shopping. Love everything- especially the laptop case and the sunnies!! :)





    Xoxo,


    http://www.beatricebalaj.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. ne süper şeyler almışsın şekerim, hangisinden başlıyım bilemedim....lv gözlüklere bayıldım, çok tarz duruyorlar....eşinle birlikte kullanabilecek olman üründen marjinal fayda sağlaman anlamına geliyor ki, bu da son derece iyi geliyor kulağa... ysl makyaj malz. can'dır.. herşeyi ayrı ayrı iyidir, rujun rengi harika ve tabiki her eve lazım touch eclat... hepsini güzel günlerde kullan tatlım, öpüyorum çok ...

    http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Nasıl güzel şeyler bunlar böyle. Pembe renge bayıldımm :)

    ReplyDelete
  28. hepsi çok hoş canım , bayıldım :))

    ReplyDelete
  29. Gule gule kullan hepsini canim,cok zevkli secimler yapmissin,gozlukler sahane, case pembis ya,en cok onu begendim,bir de ruj da harika ^^Ne guzel bir pembe o oyle ^^

    Optum ^*^

    ReplyDelete
  30. bi gozluk delisi olarak bayildim aldiklarina :) hayirli olsun

    ReplyDelete
  31. versace gözlük saç ve ten rengine çok yakışır, harika seçim :)

    http://gelinyolu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. tatlım ne güzel şeyler almışsın, her parça bir birinden güzel, vallah uzun uzun baktım :) güle güle kullan, özellikle gözlükler yakıyor.


    dujufashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. beatrice, ıt was really relaxing, I am so happy with all of them.:)

    gözde, evet tatlım ee ikimizde economy mezunu olunca marjinal faydav kacınalmaz:) touch eclat onusunda katılıyorum , mucize icat:) sağol tatlım opuldun:)

    betulove, ruja mı case'e mi:) ikisine de mi?? soğol tatlım...

    nazlı, sağol tatlım..

    idoz buyucusu, sağol cnm , ben de bayılırım:)

    gelinyolu, dimi yaa, bence de doğru secim, bakalım takmıs halimi beğenecekmisin...

    dujum,sen diyince ben de bidaha baktım, iyi alışveriş olmus, birsure ara versem iyi olacak:=)) insallah cnm optum seni ...

    ReplyDelete
  34. Kılıfa ve gözlüğe ciddi ciddi bayıldım, müthiş seçimler olmuş! Yorumlara baktım ama soran olmamış galiba kılıfı nerden aldın, biz nereden bulabiliriz ??

    <3 sevgiler!

    ReplyDelete
  35. Enfes seyler almisin. Laptop kilifina bayildim. Gozlukler esinde harika durmus.
    Hepsini gule gule kullan.
    Sevgilerle,
    Defne.
    http://fashiondivamommy.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. BEYAZ BÜYÜ, COK SAĞOL CNM, KILIFI İSTİNYE PARK MARC JACOBSTAN ALDIM, BEYMENLERDE DE BULABİLİRSİN:))

    DEFNE, COK TESEKKURLER, EŞİME İLETİRİM;) BENCE DE COK YAKISTI ONA BEN DE EHH İŞTE DURDU SANKİ, GERCİ KOCİSKOM COK YAKISTI DİYOO, GORCEZ:)

    ReplyDelete
  37. aysuuuncuumm naptın sen ne zevklisin yaa hepsine tek tek bayıldım ama söyle söyleyim ysl nin rujları ve conceaları süper süper rimelini ve diğerlerini kullanmadım ama kesin onlarda cok güzeldir yalnız rujları tek gecerim:)) sonra kılıfa aşık olunası yani o ne tatlı bir renk:)) sonraa o gözlükler ve ayakkabı cok güzeller hepsii güle güle kullan canımcım kocişkona cok yakısmıs gözlük süper:)

    ReplyDelete
  38. o kılıfa bayıldım aysuncum ya:D
    güzel günlerde kullan,kayra ya da ayrıca bayıldım pembe sever bir bebek o:D

    ReplyDelete
  39. güzin, cn her urunu harika gercekten de, özgün adına da tesekkur ederim, bğenildiğini bildiricem, gerçi o okuyordur burdan, sıkı takipçim ne de olsa:P

    sevgi, sağol cnmcım, evet parlak olan her rengi seviyor benim oğlum:))

    ReplyDelete
  40. case bi harika Aysuncum benim notebookumda pembe nasıl güzel uyum sağlarlardı:))güzel günlerde kullan özellikle Varsace gözlük favorim oldu;)

    ReplyDelete
  41. aysuncum herşey mükemmel de bu alışveriş sırasında ufaklık ne yaptı, harika seçimler yapmışsın sanırım eşinin de etkisi var bebeğin bakımında :)))gerçi seninki biraz küçük, bizimki koşmaya başlayınca yakalanmayacak cinsten oldu artık :))

    gözlük eşine çok yakımış vallahii, bence o kullansın, belki de sende görmediğim için öyle düşündüm, ayakkabı ve şortta mükemmel...
    rujj rengi ona kezaaa, iyi günlerde kullan hepsini inşallah...

    ReplyDelete
  42. Tatlım aldığın her parça birbirinden güzel, hayran hayran inceledim ve içimde dizginlemeye çalıştığım alışveriş canavarını uyandırdın :P LV gözlük yazın başından beri istediğim model, evidance millionare'den bir tane de ben alabilirim gözlük konuşuyor resmen, güle güle kullan hepsini canım :)


    http://betwinus.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. meyra, cnm madem oyle sana da bir case sart olmuş:)
    tesekkur ederim..

    dark olive, cnm alışveriş yaparken kociskom kayrayla ilgileniyor, herşeyi ona danısıyorum cok da zevklidir ama alışveriş çok uzamışsa mağzanın onunde bekliyor:) gözlük konusunda haklısın ona cok yakıstı ben cok takıcağımı sanmıyorum, zaten onu da o beğendi aldı...

    betwinus.yaa ben hanginiz yazıyor emin olamıyorumboyle, gize yazıyorum gibi geliyor doğru mu??
    yaa ben de uyandırdım o canavarı, o gunden sonra bir durayım dedim , pazartesi yine poşetlerle dondum eve, bitmiyor ihtiyaçalr;) gözlük konusunda haklısın konusuyor gercekten, bu yılın öne çıkan parçalarından...

    ReplyDelete
  44. LV gözlükte benim de uzun zamandır gözüm var ama baba gözlükçü olunca dışarıdan almak yasak oluyor :))

    http://iconicmouse.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Canım aldıkların çok güzel, özellikle ben senin gözlüğüne bayıldım:) Güle güle kullan tatlım:)

    ReplyDelete
  46. mükemmel bir alışveriş olmuş! =) case e ve versace gözlükler favorim

    ReplyDelete
  47. pdcim, seninki daha süpermiş tüm gözlükler senin sec beğen al, lv de eksik kalıversin:D

    zetom, cok sağol, bence de bana en cok yakısan o oldu:)

    verabox, senin bohem tarzına cok uyar o gözluk:D

    ReplyDelete
  48. off offf ki ne offf yaa güle güle kullan...seni bikaç aydır takip ediyorum buarada:D

    ReplyDelete
  49. off offf ki ne offf yaa güle güle kullan...seni bikaç aydır takip ediyorum buarada:D

    ReplyDelete
  50. Aysuncum, dondum sonunda evime, ve wi-fi baglantima, yuppi : ) Mesajin icin sok sagol canim, yarin postu giricem kismetse. Gelelim senin cicilere, gule gule kullan hepsini, Versace gozlugun tam benlikmis, yarin Floransa merkeze inince bakicam : ) YSL rujunun da rengi tam aradigim renk sanirim ( mercan&pembe&turuncu arasi birsey ), numarasi nedir? Yarin ona da bakiyim : ) Pembe case in cok goz alici, mac im yok ne yazikki :( Isten hantal cirkin siyah bir DELL verdiler, esimi de ikna edemiyorum, hem is hem ozel kullanim icin iki laptop i idare etmek zor bir sure sonra kullanmazsin ozel olani diyor, bakalim bir gun dayanamayip alicam mac sanirim.

    ReplyDelete
  51. sena, cok tesekkur ederim yorum yazman beni cok mutlu etti, kimler beni okuyor hep merak ederim:))
    sen hep yaz bana :)

    aylin, hosgeldin cnm:) gozluk hakkaten senlik birbak mutlaka...

    ysl aynenn dediğin renklerin karısımı, numarası 17..

    haklı aslında , anca mac hep evde duracak ki senin kadar yolculuk yapan biri yanında tasıma isteyecektir. Ama air alırsan varlığını ve ağırlığını hissetmezsin bile;))

    ReplyDelete
  52. En çok gözlüklerine bayıldım, haklısın gözlük almanın tam sırası bakmak lazım.
    Alışverişim geldi sayende:) Ne güzel şeyler yaa hepsine aşık oldum.

    http://seravgul.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. off harika aldıklarının hepsine bayıldım cnm en güzel günlerde kullan sevgiler ;)

    ReplyDelete